باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 28 روز سن داره

باران یعنی زندگی

هشت ماهگی

1390/9/11 18:46
نویسنده : مامان الی
1,090 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

به سلامتی من یعنی باران خانوم هشت ماهه شدم .

میخوام کارهایی که تو این ماه کردم رو براتون بگم :

چهار دست و پا و به سرعت تمام خونه رو زیر پا میذارم .

دستم رو به همه جا میگیرم و بلند میشم .

عاشق رفت و امد به آشپزخونه ام و هی میرم و میام .

تو آشپزخونمون یه جایی هست که بابا و مامانم بهش میگن کف شور من هم خیلی دوست دارم کشف

کنم اونجا چیه ولی مامان و بابا نمیذارن دست بزنم همش جلوی تحقیقات منو میگیرن .

دستم رو به مبل میگیرم و تاتی تاتی میکنم .

در پایان هم طبق روال همیشکی عکسهای هشت ماهگی :

باران در حال خانه گردی و کشف هر آنچه در خانه هست  :

 

و

ایستادن من در جاهای مختلف :

 

و در پایان باران در حال اقدام به کمک به مامانی:

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

فرناز/ مامان ریحانه
14 آذر 90 3:12
سلام مامان الی جون ماشاا... به باران جون که این همه فعال و پر جنب و جوشه ریحانه منم اول خردادیه و داره 6 ماه و نیمه میشه. خوشحال میشم وبلاگ جوجوی منو لینک کنین. این بوسا مخصوص باران جونمه:
عمو بیژن
1 دی 90 14:15
بابا این دختره رو بیارین پیش ما ، آخه این انصاف نیست
faeqeh
19 بهمن 90 2:13
عزیزم قوربونت برم خاله جونم که اینقدر نازی
مامان سارا
22 فروردین 91 23:12
سلام.دخمل نازی دارین ماشالا.دخمل منم خرداد به دنیا میاد .خوشحال می شم وب ما رو هم ببینید