باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 1 روز سن داره

باران یعنی زندگی

باران بازیگوش

1391/5/21 14:07
نویسنده : مامان الی
749 بازدید
اشتراک گذاری

باران خانوم ما داره هر روز یک کلمه جدید یاد میگیره البته جمله کوتاه هم میگه که منو بابایی کلی ذوق مکنیم خدا روشکر میکنیم که باران بازیگوش شیطون به ما داد .

باران خانوم ما یک جا برای چند ثانیه نمیشینه جدیدا یاد گرفته از روی مبل میاد روی صندلی میز ناهار خوری وبا لب تاپ کار میکنه  مدادم در حال بازی  کردنه البته جدیدا  یاد گرفته جیغ میزنه البته بیشتر برای جلب توجه که ما بهش توجه کنیم

راستی من وبابا خیلی دوست داریم دختر خلاق ومستقلی داشته باشیم  به همین خاطر باهم کاردستی درست میکنیم البته دخترکم  بیشتر دوست داره با چسب بازی کنه البته اونم اشکال نداره  باهم با رنگ انگشتی نقاشی میکشیم  

حالا بعضی از جمله ها وکلماتی که باران میگه

بابا رفت

 دوس دارم «دوست دارم»

دوسی نه «دوست ندارم»

دیدی   پاشو  بشینم    بوس و اکثر اسمهای اطرافیان رو بلده وقتی میگیم اسمت چیه میگی با آن یعنی باران اسم بابا چیه میگی ابیر بعنی امیر

راستی یاد گرفتی میزنی به شکم مامان و بابا میگی چاقالو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله پریسا
28 مرداد 91 14:19
سلام خاله خوبی . تازگیها جیغ میزنی ؟ من که یادمه از اول هم جیغ میزدی . بلا بودی بلا تر شدی . آفرین همین طور به بابات بگو چاقالو چاقالو
وفا مامان یاسین
1 شهریور 91 15:29
هزار و یک ما اشا ... الانم که می بینم جمله می گی خاله جونی...........
رادمهر
5 شهریور 91 20:36
سلام عزیزم.من مامان رادمهر هستم.وبلاگ باران جون خیلی قشنگه.لطفا از وبلاگ رادمهر هم دیدن کنید. خوشحال میشیم.