باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

باران یعنی زندگی

سلام

1390/5/31 14:31
نویسنده : مامان الی
998 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من باران، متولد هشتم فروردین ماه 1390 هستم که در ساعت 15:40بدنیا اومدم .

شاید بپرسید تا حالا کجا بودم ؟ خوب من تقصیری ندارم از مامان و بابام بپرسین که تازه یادشون افتاده واسه من وبلاگ بسازن.

برای اولین مطلب میخوام یه گزارش تصویری از این چهار ماه چند روز براتون بذارم جهت ثبت در تاریخ .

این پست رو بابایی از زبون من مینویسه  زحمت بعدی ها رو هم مامانی میکشه .

این اولین روز زندگیم:

اینم همون روز بغل مادر بزرگ و خاله بابائیم

اولین عکسم توی خونه

دو تا عکس با حس نوستالژیک اولین حمام من و اولین حمام بابایی

پدر و دختریم دیگه قلب

این اولین خنده منه که در حدود دو ماهگی من شکار شده :

اینجا تو بغل اقا طاها پسر عمم نشستم :

 

 

 

اولین لالا روی سینه بابائیم:

یه چیزی بگم ؟ بابام کلی از این حالت کیف کرده بود منم بدجنسی کردم دیگه اینجوری نخوابیدم ، مگه الکیه ؟

حالا چند تا عکس بدون شرح :

و اینک باران خانم با حجاب اسلامی :

این دو تا عکس اخر رو هم دائی هومنم درست کرده دستش درد نکنه ماچ

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه
31 مرداد 90 13:17
baba ee dastet dard nakone
مامان باران
31 مرداد 90 13:47
merci barane shoma ham kheli naze

خاله مصی
31 مرداد 90 14:43
باران خانم شماچقدر نازی مثل فرشته ها

ممنون خاله مصی لطف دارین
پریسا
31 مرداد 90 19:05
پرهام میگه وبلاگت مبارکه باران جون مامان پرهام میگه جیگرشو بخورم
خاله اعظم
1 شهریور 90 14:24
خاله قشنگم از نظر من تو قشنگترين خواهرزاده دنيا هستي. خاله هم خيلي دوست داره
سارا و هما
22 شهریور 90 13:44
خاله ها ممنون به من لطف دارید