باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

باران یعنی زندگی

شب یلدا

1390/10/2 18:22
نویسنده : مامان الی
1,041 بازدید
اشتراک گذاری

خب به سلامتی من که باران خانوم باشم اولین شب یلدام رو گذروندم جاتون خالی رفتیم خونه بابا جواد و مامان زری و حسابی خوش گذشت .

منم هر کاری دلم خواست کردم آخه میدونین که خونه مادر بزرگ و پدر بزرگ آزادی مطلقه البته پسر عمه جانم آقا طاها هم در تمامی موارد با من همکاری کامل رو داشت  آخییییییییییش

مامانم هم بیسکوئیت درست کرده بود و با اجیل و نقل و سایر تنقلات بسته بندی و تزئئین کرده بود و به هر نفر یه دونه داد .

خلاصه که شبی بود شب یلدا .

دو شب قبلش هم سالگرد ازدواج مامان و بابام بود و من یه دل سیر بیرون رفتم و حسابی گشتم ولی این والدین عزیز من نمیذارن من هر چی دلم میخواد بخورم منم نمیذاشتم اونا غذاشون رو بخورن خلاصه اوضاعی بود ...

در آخر هم عکسهای شب یلدام رو میذارم برای ثبت در تاریخ :

و اینم بسته های هدیه ای که مامانیم درست کرده بود :

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ماجراجويي هاي جغله كوچولو
2 دی 90 23:58
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . باعث افتخارمه من هم در ليست دوستان شما باشم خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و نظرتون رو درباره وبلاگ من بنويسين. www.jegheleh.niniweblog.com
عاشق باران
6 دی 90 18:42
آفرین به این مامان هنرمند اولین یلدات مبارک باران جان
مینا
14 دی 90 22:14
خوشگلم یلدات مبارک. چه مامان باسلیقه ای داری. وای تو که از اون هندونه شیرین تری.
عاشق باران
25 دی 90 0:41
آپیم
پریسا
2 اسفند 90 23:45
مامان بهار و باران
21 اسفند 90 18:23
مامان باران به وبلاگ بهار بیا و عکسای تولدشو ببین
مامانی درسا
8 فروردین 91 2:11
عزیزم تولدت را همراه با تولد طبیعت تبریک عرض میکنم . همیشه شاد باشی
عمو علی
8 فروردین 91 15:05
عموجانم باران خوشگلم سالروز تولدت مبارک باشه من وزن عمو ومحمد فرشاد همگی تولدت را تبریک میگوییم وآرزوی سالی خوب و تنی سالم برا ی تو بابا ومامانت داریم زنده باشی عموجان انشاالله هزار ساله بشی
مامان آنیتا
8 فروردین 91 15:43
سلام تولدت مبارک
ابوالفضل
8 فروردین 91 18:42