باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 30 روز سن داره

باران یعنی زندگی

باران به نمایشگاه میرود

1390/6/20 0:18
نویسنده : مامان الی
736 بازدید
اشتراک گذاری

روز پنج شنبه اول با بابایی و مامانی رفتیم فروشگاه خرید کردیم و من دختر خیلی خوبی بودم .

بعدش رفتیم نمایشگاه مادر و کودک و نوزاد

نمیدونین اونجا چه قدر جذاب بود برام

جشنواره ای از رنگ و موسیقی و من توی آغوشی تو بغل بابام بودم و لذت میبردم

اینقد نی نی بود اونجا از نی نی 5 روزه تا نی نی های بزرگتر 

تو یه غرفه بهم یه بادکنک دادن که من علاقه داشتم نی بادکنک رو تو دهنم بکنم ولی بابایی نمی ذاشت من هم برای نشون دادن اعتراضم بادکنک رو محکم تکون میدادم و تو صورت بابایی می زدم

خلاصه که بهم خیلی خوش گذشت و برام یه تاتی رو گرفتن که به جای روروئک ازش استفاده کنم

منم خیلی دوسش دارم  بهم اجازه میده که دستامو بهش بگیرم و سر پا وایسم . مامانی میگه اعتماد به نفسم رو تقویت میکنه  اینم عکساش

این بود خاطره من از رفتن به نمایشگاه کودک و مادر و نوزاد.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

پریسا
24 شهریور 90 9:01
سلام باران گل دیشب اصلا ندیدمت همش خواب بودی خاله.دوستتم همش خواب بود .
باران جون درسته شکل باباتی ولی خدا کنه دلت هم مثل بابات دریایی و بزرگ و مهربون باشه .
همیشه خوشحال وخنده رو باشی .خاله پری


مرسی خاله پریسا بابایی میگه شما لطف داری
پریسا
24 شهریور 90 9:02
باران جون ایشالله موهات به بابات بره فرفری از طرف پرهام
حورا
28 شهریور 90 23:06
سلام میشه به من بگی این تاتی رو رو چند گرفتی و یک آدرس از نمایندگیش به من بدی؟خیلی فوریه.


سلام حورا جون از نمایشگاه مادر و کودک شمارش پیدا میکنم میزارم


www.choobin.com
شماره تلفنش هم 88807240
باران
11 مهر 90 19:10
سلام من هم باران هستم به وبلاگ من هم بیا باران کوچولو...