باران باران ، تا این لحظه: 13 سال و 1 ماه سن داره

باران یعنی زندگی

شش ماهگی

1390/7/11 20:11
نویسنده : مامان الی
1,613 بازدید
اشتراک گذاری

روز جمعه هشتم مهر ماه باران خانوم شش ماهه شد .

به همین مناسبت مامان الی براش یه کیک درست کرد و باران و کیکش با هم رفتن خونه مامان اکرم تا اونجا جشن نیم ساله شدنش رو جشن بگیره

کلاه بوقی بهش میاد نه ؟؟؟؟؟؟؟

باران خانوم اون روز خیلی هم خوشحال بود ببینید:

اینم کیک تولد باران

 

 ایشون یه اپرا هم اجرا کردن :

بعد از اپرا ناخنک زدن به کیک هم حالی میده میگین نه امتحان کنین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان رانيا
11 مهر 90 20:04
تولدت مبارك
مامان رامیلا
11 مهر 90 22:02
باران جان تولد 6 ماهگیت مبارک .روز دختر هم بر شما و مامان مهربونت تبریک میگم .
خاله اعظم
12 مهر 90 11:45
همه چي بهت مياد خاله خوشگلم
پریسا
12 مهر 90 15:14
نگفته بودی کیک درست کردی مامان هتر مند . باران جونم تولد نیم سالگیت مبارکه مبارک.دفعه دیگه خونه خاله پری جشن بگیر مامانت برامون کیک بپزه.باشه خاله ؟
پریسا
12 مهر 90 15:26
باران جون لباستو کی از هلیپر استار خریده ؟ خیلی ماهه . تولد شش ماهگیت مبارک خاله.
faeqeh
18 مهر 90 8:57
عزیزم تولدت مبارک به باران ما هم سر بزن باران 12 مهر وارد 3 ماهگی شد
باران
19 مهر 90 19:22
شش ماهگی مبارک دوست من
مهتاب
23 مهر 90 14:18
نوه گلم باران جان انشاءالله همیشه خندان باشی و شاد شاد شاد فارغ از همه ناراحتی های دنیا. مامان اله و بابا امیر همه تلاششون همینه من هم تا جایی که بتونم مطمئن باش نمی ذارم آب تو دلت تکون بخوره. باران جونم می دونم این ها رو نمیتونی بخونی اما مطوئن هستم اگه یه زمانی بتونی می فهمی من چقدر دوست دارم دوست دارم نوه گلم که با خندیدن تو دنیا هم به روم می خنده
وفا مامان ياسين
24 مهر 90 14:01
تولده 6 ماهگيت مبارك خاله جوني......... چه كيكي پخته مامان جونت منم مي خوام ... خوش به حالت كه مامانه با سليقه داري... خوش به حاله مامانت كه يه ني نيه ناز داره كه خيلي خوردنيه ...


مرسی خاله وفا دندون در آوردن یاسین جون هم مبارک
وفا مامان ياسين
24 مهر 90 14:04
تولده 6 ماهگيت مبارك.. خاله چه كيكي .. چه دختري...چه ماماني................
باران
25 مهر 90 12:15
پیش منم بیا باران کوچولو